Grąžinimo taisyklės

Grąžinimo taisyklės

Kokias prekes galima grąžinti?

Pirkėjas neturi teisės grąžinti kokybiškų prekių. Prekių kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą.

Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs prekių galiojimo terminas, prekių sudėtyje nėra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui nėra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeistos jų pakuotės ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų.

Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekes, Pirkėjas apie prekių pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą turi ne vėliau kaip per 14 d. (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos informuoti Pardavėją apie sutarties atsisakymą jo elektroninio pašto adresu info@esulape.lt.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra visos komplektacijos, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.

Kaip grąžinti prekes?

Turint pretenzijų ir norint grąžinant internetinėje parduotuvėje www.esulape.lt įsigytas prekes, Jūsų paprašysime ne vėliau kaip per 14 d. (keturiolika) dienų apie tai informuoti elektroninio pašto adresu infoinfo@esulape.lt.  arba telefonu +370 633 99998.